Verzenden

Wij verzenden op 2 manieren:

1. Via DPD (Online bestelling)

Pakketten tot 30 kilo (met een max. afmetingen van 300 bij 170 cm) versturen via DPD.  Wanneer jij iets besteld melden wij je pakket zo snel mogelijk aan bij DPD, zodat je je pakketje binnen maximaal 5 werkdagen in ontvangst kunt nemen, in de praktijk is dit meestal binnen 3 werkdagen. Wanneer wij je pakket hebben aangemeld bij DPD ontvang je vanuit DPD een Track & Trace code om je pakket te kunnen volgen.

Bij een ordergrootte van €100,- of meer nemen wij deze kosten voor onze rekening voor zowel Nederland als België.

2. Via Transport (Online & Store bestellingen)

De echt grote barbecues verzenden wij via transport.  Dit heeft iets meer voeten in aarde dan het verzenden van een pakketje. We streven ernaar om je pakket op de door jou gewenste woensdag of vrijdag af te leveren. Echter zijn wij hierbij ook afhankelijk van jouw beschikbaarheid.

Wanneer je bestelling via transport verzonden moet worden (meestal dus de grotere barbecues) kun je ervoor kiezen, bij het plaatsen van de bestelling of je deze op een woensdag of op een vrijdag door onze transporteur bij jou wil laten afleveren. Tussen het plaatsen van je bestelling en de leverdatum moeten minimaal 3 dagen zitten. Dus mocht je een bepaalde woensdag of vrijdag niet kunnen selecteren dan liggen de datums te kort op elkaar.

Wanneer wij je bestelling hebben klaargezet, versturen wij de opdracht door naar onze transporteur. Je ontvangt vervolgens een bericht via het opgegeven emailadres van onze transporteur, wanneer zij deze hebben ontvangen. Onze transporteur zal vervolgens de levering inplannen op de door jouw gewenste leverdatum, op deze dag zal je bestelling worden afgeleverd tussen 08:00 & 17:00.

Op de middag/avond voor levering ontvang je van onze transporteur een tijdsblokindicatie en een Track & Trace waarmee je je transport op de dag van levering live kunt volgen.  Indien je ook je telefoonnummer hebt ingevuld zal de chauffeur je ook nog eens een half uur van te voren bellen.

Het kan weleens voorkomen dat onze transporteur je levering efficiënter of nog sneller dan de opgegeven datum kan inplannen. In dat geval neemt onze transporteur telefonisch contact met je op om dit te overleggen. Onze transporteur levert je bestelling af tot waar de palletwagen kan komen, heb je dus bijvoorbeeld grind op de oprit of een bospad naar de tuin dan wordt dat wat lastig, houdt daar rekening mee.

Voor het verzenden van transportorders naar België brengen we een bijdrage van €50,- in rekening.

We verzenden ook naar de binnenstad van Amsterdam en de Waddeneilanden. Omdat we hier te maken krijgen met een overslag vragen we je een tegemoetkoming in de kosten van €50,-. Het bellen vooraf kunnen we hierbij ook niet garanderen omdat niet onze “eigen” transporteur het laatste vervoer in de binnenstad of op het eiland afhandelt.

(Mocht je onverhoopt niet aanwezig zijn op de afgesproken datum/tijdstip van transportlevering, dan zullen wij indien nodig voor een tweede aflevermoment €50,- aan verzend en administratiekosten in rekening brengen).  

Retour sturen

Pakket of product retour sturen
Het is altijd mogelijk een product retour te sturen.

Dit zijn onze spelregels:

Bij een foutief verstuurd product of defect product welke je hebt besteld op weberstore.nl 

Als je niet hebt ontvangen wat je besteld hebt, of als het product defect is kun je dit kosteloos retour zenden. We vragen je vriendelijk een email te sturen naar webshop@weberstore.nl met de volgende gegevens:

  • Order/factuurnummer
  • Volledige naam waaronder is besteld
  • Adres en Postcode
  • Besteldatum
  • Beschrijving van wat er mis met je product

We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om de retourzending af te handelen. De verzendkosten zijn in dit geval uiteraard voor onze rekening en je ontvangt van ons een retourformulier. Het enige wat wij vragen is of je dit wil verpakken en afgeven bij een DPD servicepunt.

Vul bij het retour zenden ook altijd het retourformulier in en stuur deze mee met het pakket

Bij herroeping of een per ongeluk verkeerd besteld product (Online)

Bij een herroeping of een per ongeluk verkeerd besteld product zijn de retourverzendkosten voor jou. Uiteraard krijg je zo snel mogelijk je aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) van ons teruggestort zodra wij je retourzending hebben ontvangen. Regel is wel dat de verpakking onbeschadigd en/of ongeopend is geweest en dit binnen 14 dagen na ontvangstdatum retour gestuurd moet worden.

Vul bij het retour zenden van artikelen ook altijd het retourformulier in en stuur deze mee in het pakket, zonder dit formulier kunnen wij namelijk geen retourstorting van het aankoopbedrag doen.

Je kan je pakket in de winkel afgeven of naar ons opsturen. Wij verzenden zelf met DPD, maar het maakt ons niet uit met welke partij jij het pakket terugstuurt. Na het correct ontvangen van je retour gaan wij alles in werking zetten om alles snel en correct administratief af te handelen.

Winkelaankopen retourneren

Indien de verpakking ongeopend en/of onbeschadigd is kun je je aankoop inclusief aankoop bon binnen 14 dagen retourneren. Mocht je artikel onverhoopt beschadigd zijn dan kun je deze uiteraard bij ons in de winkel retourneren waarbij wij de schade verder zullen beoordelen.

Klachten (online & store)

Heb je een klacht? Ook daar luisteren we uiteraard naar. Stuur je klacht naar info@weberstore.nl,dan gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag. We beloven dat we er alles aan doen om de klacht zo goed mogelijk op te lossen!