Verzenden

Wij verzenden op 2 manieren:

1. Via DPD (Online orders)

Pakketten tot 30 kilo (met een max. afmetingen van 300 bij 170 cm) versturen via DPD.  Wanneer jij iets besteld melden wij je pakket zo snel mogelijk aan bij DPD, zodat je je pakketje binnen maximaal 5 werkdagen in ontvangst kunt nemen, in de praktijk is dit meestal binnen 3 werkdagen. Wanneer wij je pakket hebben aangemeld bij DPD ontvang je vanuit DPD een Track & Trace code om je pakket te kunnen volgen.

2. Via Transport (Online & Store orders)

De echt grote barbecues verzenden wij via transport.  Dit heeft iets meer voeten in aarde dan het verzenden van een pakketje. We streven ernaar een bezorging binnen 10 werkdagen te realiseren wat ook meestal wel lukt. Echter zijn wij hierbij ook afhankelijk van jouw beschikbaarheid.

Onze transportorders worden over het algemeen op de woensdag of de vrijdag afgeleverd. Aangezien dit via een transportbedrijf verloopt kunnen wij je helaas niet voorzien van een track & trace nummer. Wat we wel doen is jouw van te voren informeren over de leverdatum, onze transporteur op de dag van levering  tussen 8:00u en 17:00u en zal je een half uur voor aankomst telefonisch informeren op het door jou opgegeven telefoonnummer.

(Indien je onverhoopt niet aanwezig bent op de afgesproken datum/tijdstip van levering, dan zullen wij indien nodig voor een tweede levermoment €50,- aan verzend en administratie kosten in rekening brengen).  

Retour sturen

Pakket of product retour sturen
Het is altijd mogelijk een product retour te sturen.

Dit zijn onze spelregels:

Bij foutief of defect product welke je hebt besteld op weberstore.nl 

Als je niet hebt ontvangen wat je besteld hebt, of als het product defect is kun je dit kosteloos retour zenden. We vragen je vriendelijk een email te sturen naar webshop@weberstore.nl met de volgende gegevens:

  • Order/factuurnummer
  • Volledige naam waaronder is besteld
  • Adres en Postcode
  • Besteldatum
  • Beschrijving van wat er mis met je product

We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om de retourzending af te handelen. De verzendkosten zijn in dit geval uiteraard voor onze rekening!

Vul bij het retourzenden ook altijd het retourformulier in en stuur deze mee met het pakket

Bij herroeping of een per ongeluk verkeerd besteld product (Online)

Bij een herroeping of een per ongeluk verkeerd besteld product zijn de retourverzendkosten voor jou. Uiteraard krijg je zo snel mogelijk je aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) van ons teruggestort zodra wij je retourzending hebben ontvangen. Regel is wel dat de verpakking onbeschadigd en/of ongeopend is geweest en dit binnen 14 dagen na ontvangstdatum retour gestuurd moet worden.

Vul bij het retourzenden van artikelen ook altijd het retourformulier in en stuur deze mee in het pakket, zonder dit formulier kunnen wij namelijk geen retourstorting van het aankoopbedrag doen.

Na het correct ontvangen van je retour gaan wij alles in werking zetten om alles snel en correct administratief af te handelen.

Winkelaankopen retourneren

Indien de verpakking ongeopend en/of onbeschadigd is kun je je aankoop inclusief aankoop bon binnen 14 dagen retourneren. Mocht je artikel onverhoopt beschadigd zijn dan kun je deze uiteraard bij ons in de winkel retourneren waarbij wij de schade verder zullen beoordelen.

Klachten (online & store)

Heb je een klacht? Ook daar luisteren we uiteraard naar. Stuur je klacht naar info@weberstore.nl,dan gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag. We beloven dat we er alles aan doen om de klacht zo goed mogelijk op te lossen!