Wat is de oorzaak van opvlammen en uitbranden in een SmokeFire?

We hebben wel eens een situatie voorbij zien komen waarbij een gebruiker van de SmokeFire hevige vlammen in de barbecue aantrof. In deze situatie is het volgende gebeurd: De barbecue is op een hoge temperatuur ingesteld en is na een uur opeens sterk in temperatuur gedaald, zonder dat dit aangepast was door de gebruiker. De … Continued

Kan ik mijn SmokeFire buiten laten staan?

De Weber Connect Console is waterproof en kan buiten blijven staan. We raden wel aan om een geschikte hoes te gebruiken om de barbecue zo veel mogelijk te beschermen voor de elementen.

Hoe kan ik de gloeiplug vervangen in mijn SmokeFire?

Door de volgende stappen te volgen kan je de gloeiplug veilig vervangen. Open de deksel van de barbecue en zet deze helemaal uit door de afsluitprocedure te starten. Dit kan via de console op de barbecue zelf door de knop een langere tijd ingedrukt te houden of door het menu door te klikken. Laat de … Continued

Het koppelen van een SmokeFire via Wi-Fi

Zet de barbecue aan met de knop onder het pellet reservoir. Download de Weber Connect app via de App Store of de Play Store. Controleer of je telefoon een actieve WiFi verbinding heeft. Open de Weber Connect app en volg de instructies op het scherm. Let op: het is belangrijk dat je binnen het bereik … Continued

Het koppelen van een SmokeFire via Bluetooth

Let op: zorg ervoor dat je telefoon alle laatste updates heeft en goed werkt. Zet de barbecue aan met de knop onder het pellet reservoir. Download de Weber Connect app via de App Store of de Play Store. Controleer of de Bluetooth functie op je telefoon aanstaat. Open de Weber Connect app en volg de … Continued

Het koppelen met mijn SmokeFire via Bluetooth werkt niet.

Bij problemen met het koppelen raden we eerst altijd aan de hele barbecue uit te zetten. Doe dit met de fysieke knop. Wacht even (ongeveer 30 seconden) en zet de barbecue dan weer aan. Helpt dit niet, probeer dan de barbecue terug te zetten naar fabrieksinstellingen via het menu op de console. Als het probleem … Continued

Waarom werkt de display van mijn SmokeFire niet meer?

Als de display van de Weber Connect bevriest en nergens meer op kan reageren adviseren we de barbecue helemaal uit te zetten, even 30 seconden te wachten, en de grill dan weer aan te zetten. Neem contact met ons op als de display nog steeds niet werkt.

Error Code E2: Fan Error

In dit geval is er iets mis met de ventilator in je SmokeFire. De grill zal nu automatisch de afsluitprocedure beginnen als deze te heet is. Je kan eventueel de deksel van de SmokeFire openzetten. Wacht tot de volledige afsluitprocedure is afgerond en de grill volledig is afgekoeld voor je de aanbevolen stappen doorloopt. LET … Continued