Kan ik mijn SmokeFire buiten laten staan?
De Weber Connect Console is waterproof en kan buiten blijven staan. We raden wel aan om een geschikte hoes te gebruiken om de barbecue zo veel mogelijk te beschermen voor de elementen.
Kaliumweg 10a in Amersfoort
By Amber
De Weber Connect Console is waterproof en kan buiten blijven staan. We raden wel aan om een geschikte hoes te gebruiken om de barbecue zo veel mogelijk te beschermen voor de elementen.
By Amber
Goed: Fout; aardedraad niet aangesloten: Fout; Gloeiplug niet goed in de houder gedrukt:
By Amber
Door de volgende stappen te volgen kan je de gloeiplug veilig vervangen. Open de deksel van de barbecue en zet deze helemaal uit door de afsluitprocedure te starten. Dit kan via de console op de barbecue zelf door de knop een langere tijd ingedrukt te houden of door het menu door te klikken. Laat de … Continued
By Amber
Zet de barbecue aan met de knop onder het pellet reservoir. Download de Weber Connect app via de App Store of de Play Store. Controleer of je telefoon een actieve WiFi verbinding heeft. Open de Weber Connect app en volg de instructies op het scherm. Let op: het is belangrijk dat je binnen het bereik … Continued
By Amber
Let op: zorg ervoor dat je telefoon alle laatste updates heeft en goed werkt. Zet de barbecue aan met de knop onder het pellet reservoir. Download de Weber Connect app via de App Store of de Play Store. Controleer of de Bluetooth functie op je telefoon aanstaat. Open de Weber Connect app en volg de … Continued
By Amber
Het is normaal dat de SmokeFire bij het opnieuw opstarten even flink aansteekt en een grotere vlam en/of meer rookvorming zal afgeven. Dit zal na een paar minuten minder worden.
By Amber
Bij problemen met het koppelen raden we eerst altijd aan de hele barbecue uit te zetten. Doe dit met de fysieke knop. Wacht even (ongeveer 30 seconden) en zet de barbecue dan weer aan. Helpt dit niet, probeer dan de barbecue terug te zetten naar fabrieksinstellingen via het menu op de console. Als het probleem … Continued
By Amber
Als de display van de Weber Connect bevriest en nergens meer op kan reageren adviseren we de barbecue helemaal uit te zetten, even 30 seconden te wachten, en de grill dan weer aan te zetten. Neem contact met ons op als de display nog steeds niet werkt.
By Amber
Het is belangrijk dat je de laatste versie van de Weber Connect hebt en de Soft- en Firmware volledig up-to-date is. Op deze pagina is te zien wat de laatste versie van de Weber Connect app is. De kwaliteit van de pellets die je gebruikt kan ook invloed hebben op de prestaties van je SmokeFire. … Continued
By Amber
De SmokeFire is ontworpen om optimaal te kunnen werken in combinatie met Weber Pellets. Andere soorten en merken houten pellets kunnen een afwijkende vorm of formaat hebben wat de resultaten en de prestaties van je grill kan beïnvloeden. Ook is het belangrijk dat je ‘verse’ pellets gebruikt omdat oudere pellets misschien al te veel vocht … Continued