update Online bestellingen

Op dit moment hebben wij het lekker druk met het verwerken van de online bestellingen.

Echter zijn wij niet de enige die pakketten versturen en merken wij dat ook onze vervoerder het erg druk heeft. Wat neerkomt op, oplopende vertragingen in de pickup en levering van pakketten. Uiteraard doen wij ons uiterste best en staan alle bestellingen dagelijks klaar voor vertrek en onderhouden wij dagelijks contact met onze vervoerder. Dit alles is een logisch vervolg van de lockdown waarin we met zijn allen zitten en door sluiting van veel winkels.

winkel mogelijkheden covid19 (update)

Online: Je kunt bij ons je bestelling plaatsen en wij zorgen ervoor dat deze zo snel mogelijk bij je thuis wordt bezorgt. uiteraard kun je ons bellen of mailen voor specifieke vragen over producten of barbecues.

Click & Collect: Vanaf 10 Februari 2021 is het toegestaan om je bestelling bij ons af te halen doormiddel van het Click & Collect principe. De bijbehorende spelregels leggen we hier uit!

Personal Shopping: Vanaf 3 Maart 2021 is het toegestaan om bij ons met max. 2 personen te komen shoppen. Dit houdt in dat je een afspraak kan maken voor een half uur, denk je langer nodig te hebben dan kun je uiteraard ook een dubbel slot boeken. Heb je bijvoorbeeld specifieke vragen over een barbecue die je wilt aanschaffen of wil je hem eerst even in het echt zien, het e.e.a. uitgelegd hebben etc… Maak dan een afspraak, bekijk hier de personal shopping pagina en plan je afspraak. Heb je nu enkel briketten, gas, vlees of een tang nodig bestel dan online met de keus voor bezorging of Click & Collect.

Update online bezorging Februari / maart 2021

Door een beperkt aantal dagelijkse uitgave van bezorgetiketten en drukte bij onze vervoerder duurt het bij ons gemiddeld 24u om je pakket aan te kunnen bieden bij de vervoerder. Vervolgens kan het 24u tot 72u duren voordat je bestelling daadwerkelijk afgeleverd wordt. Wij adviseren je om je pakket te volgen via de Track & Trace die je van ons na verzending ontvangt, mocht je 72u na ontvangst van je Track & Trace nog steeds niets ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op, onder vermelding van je ordernummer via webshop@weberstore.nl

bedankt!

Wij bedanken je, voor je begrip, je vertrouwen, je bestelling en steun aan onze Store in deze voor ons allen vervelende tijd! Wij kijken uit naar de toekomst en hopen je weer snel te mogen verwelkomen in onze Store of in onze Grill Academie. Heb je vragen of opmerkingen, laat het ons weten. Ook in deze tijd  staan wij voor jullie klaar!