update Online bestellingen

Op dit moment hebben wij het lekker druk met het verwerken van de online bestellingen.

Echter zijn wij niet de enige die pakketten versturen en merken wij dat ook onze vervoerder het erg druk heeft. Wat neerkomt op, oplopende vertragingen in de pickup en levering van pakketten. Uiteraard doen wij ons uiterste best en staan alle bestellingen dagelijks klaar voor vertrek en onderhouden wij dagelijks contact met onze vervoerder. Dit alles is een logisch vervolg van de lockdown waarin we met zijn allen zitten, door sluiting van winkels en de nasleep van de afgelopen feestdagen.

Update 5 januari 2021

Door een beperkt aantal dagelijkse uitgave van bezorgetiketten door onze vervoerder duurt het bij ons gemiddeld 24u tot 48u om je pakket aan te kunnen bieden bij de vervoerder. Vervolgens kan het 24u tot 72u duren voordat je bestelling daadwerkelijk afgeleverd wordt. Wij adviseren je om je pakket te volgen via de Track & Trace die je van ons na verzending ontvangt, mocht je 72u na ontvangst van je Track & Trace nog steeds niets ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op, onder vermelding van je ordernummer via webshop@weberstore.nl

afhalen van bestellingen

Gezien de huidige wet en regelgeving omtrent de lockdown (tot 19 januari a.s.) welke is opgelegd door de overheid, is het helaas niet mogelijk om bij ons je bestelling af te halen.

bedankt!

Wij bedanken jou voor je vertrouwen, je bestelling en steun aan ons in deze tijd! Wij kijken uit naar de toekomst en hopen je weer snel te mogen verwelkomen in onze Store of in onze Grill Academie. Heb je vragen of opmerkingen, laat het ons weten ook nu staan wij voor jullie klaar!